SÖKE SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
KURUM MÜDÜRÜ: ABDULLAH KABAL
KURUM İLETİŞİM BİLGİLERİ
Söke Sosyal Güvenlik Merkezi, Yeni camii Mahallesi Eren Yıldırım Sokak No:20 Söke/Aydın adresindeki kendi hizmet binasında Bir Müdür, bir şef, 16 memur olmak üzere toplam 18 personel ile hizmet vermektedir.
KURUM İLETİŞİM BİLGİLERİ
ADRES : Yeni camii Mahallesi Eren Yıldırım Sokak No:20 Söke/Aydın
TELOFONLAR:
Santral : ( 0256) 512 22 05
: (0256) 512 51 33
Müdür : (0256) 512 12 51
Faks : (0256) 512 33 04
Web :http://www.sgk.gov.tr/
e-posta : sokesgm@sgk.gov.tr
|
AYDIN SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ Söke Sosyal Güvenlik Merkezi
|
|
Personel Sayısı: 18 (16 memur; bir Şef; bir müdür)
|
Sıra No |
Verilen Hizmetler |
1 |
5510/4(a) Sigortalılarının Tescilinin Yapılması İşlemleri |
2 |
5510/4(b) Sigortalılarının Tescilinin Yapılması İşlemleri |
3 |
Sigortalılığın Sona Erdirilmesi İşlemleri |
4 |
5510/60 GSS Sigortalılarının Tescilinin Yapılması İşlemleri |
5 |
İşyeri Tescilinin Yapılması İşlemleri |
6 |
İşyeri Durum Değişikliği İşlemleri |
7 |
İş Kazası / Meslek Hastalıkları İle İlgili Geçici İş Göremezlik Ödeneği Verilmesi İşlemleri |
8 |
İş Kazası / Meslek Hastalıkları İle İlgili Meslekte kazanma gücü kayıp oranlarının tesbiti |
9 |
Hastalık / Analık İle İlgili Geçici İş Göremezlik Ödeneği Verilmesi İşlemleri |
10 |
Bakmakla yükümlü olunan çocukların malüliyet tesbiti işlemleri
|
11 |
Yersiz ödemelerin rücu işlemleri |
12 |
Hizmet Borçlanması İşlemleri(Askerlik-doğum borçlanmaları) |
13 |
Bilgi Edinme Yönetimi İşlemleri |
14 |
Halkla İlişkiler Yönetimi İşlemleri |
15 |
Prim Tahakkuku İşlemleri |
16 |
Prim Tahsilâtı İşlemleri |
17 |
İadesi Gereken Primlerin Yönetimi İşlemleri |
18 |
İdari Para Cezaları Uygulama İşlemleri |
19 |
İşveren ilişiksizlik belgelerinin verilmesi işlemleri. |
20 |
Kalfalık- ustalık belgesi alacaklara ilişkin yazıların verilmesi işlemleri |
21 |
Ay içinde 30 güden az çalışanlara ilişkin eksik gün bildirim işlemleri
|
SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİNDE VERİLEN HİZMETLER TABLOSU
Sıra No |
Verilen Hizmetler |
|
22 |
Kıdem tazminat yazılarının verilmesi işlemleri |
|
23 |
Emeklilik taleplerinin kabulü işlemleri |
|
24 |
Rehberlik hizmetleri verilmesi işlemleri |
|
25 |
Sağlık provizyonu verilmesi işlemleri.
|
|
26 |
Gelen Evrak İşlemleri |
|
27 |
Giden Evrak İşlemleri |
|
28 |
Arşiv İşlemleri |
|
29 |
Tebligat Yönetimi İşlemleri |
|
30 |
Genel Sağlık Sigortalısı Ödeme İşlemleri( Şahıs faturası-yol parası -hasta alt bezi -tıbbi mlz.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Verilecek hizmetlerde değişiklik olması durumunda form yeniden düzenlenerek gönderilecektir.
Onaylayan : Recayi Sani BALCIOĞLU
Söke Sos Güv Merkez Müdürü V.